Krátke cesty mestskou dopravou alebo skrátené parkovanie Bratislava nepodporuje. Ide tým proti vlastným sľubom.
Rozhlas a televízia Slovenska priniesla reportáž o zákazníkovi, ktorý si v aplikácii zvolil trojhodinový lístok, pretože nevedel, koľko sa v meste zdrží. Keďže sa však zdržal len štyridsať minút, chcel v aplikácii časomieru stopnúť. Tá to pôvodne umožňovala, funkciu zastavenia času mala v ponuke. No v praxi to zrazu nefunguje. Zákazník namiesto férových dvoch eur za prvú načatú hodinu zaplatil predplatených šesť eur.
Bratislavské progresívne elity sa hrdia tým, ako ľuďom zjednodušujú život prechodom na digitalizáciu niektorých procesov, napríklad aj platením za služby cez aplikácie. Len na parkovanie v systéme PAAS sa dnes využíva päť rôznych aplikácií. Zákazník si môže niektorú (alebo viaceré) zvoliť napríklad podľa hodnotenia zákazníkov, ktoré je pri každej aplikácii vo virtuálnom obchode zverejnené.