Cielenie reklamy na základe odpočúvania rozhovorov. Mýtus či realita?

Uniknutá obchodná prezentácia Cox Media Group (CMG) popisuje služby cielenia reklamy na základe pasívneho odpočúvania konverzácií potenciálnych zákazníkov.

iphone-410324_1280 Ilustračný obrázok. Foto: Pixabay

Aj v našich končinách sa stretávame so situáciou, keď sa po konverzácii o kúpe novej chladničky či destinácie letnej dovolenky začnú na mobilných zariadeniach či počítačoch účastníkov zjavovať reklamy súvisiace s témou rozhovoru.

Informácia o službe „Active Listening“ (aktívne počúvanie) sa na internetovej stránke CMG zjavila v polovici decembra minulého roku. Po intenzívnej mediálnej pozornosti stránka zmizla, webový archív ju však stále eviduje.


Dočítajte tento článok zadarmo vytvorením účtu alebo sa prihláste.

Kliknite na tlačidlo Poslať email a obdržíte odkaz na registráciu. Tým súhlasíte s obchodnými podmienkamiochranou súkromia.