Cielenie reklamy na základe odpočúvania rozhovorov. Mýtus či realita?

Uniknutá obchodná prezentácia Cox Media Group (CMG) popisuje služby cielenia reklamy na základe pasívneho odpočúvania konverzácií potenciálnych zákazníkov.

iphone-410324_1280 Ilustračný obrázok. Foto: Pixabay

Aj v našich končinách sa stretávame so situáciou, keď sa po konverzácii o kúpe novej chladničky či destinácie letnej dovolenky začnú na mobilných zariadeniach či počítačoch účastníkov zjavovať reklamy súvisiace s témou rozhovoru.

Informácia o službe „Active Listening“ (aktívne počúvanie) sa na internetovej stránke CMG zjavila v polovici decembra minulého roku. Po intenzívnej mediálnej pozornosti stránka zmizla, webový archív ju však stále eviduje.


Dočítajte tento článok zadarmo vytvorením účtu alebo sa prihláste.

Po kliknutí na tlačidlo Registrovať sa Vám bude na uvedenú e-mailovú adresu doručená správa s odkazom pre dokončenie procesu registrácie. Kliknutím na odkaz v zaslanej správe vyjadríte súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami Prémiového Obsahu a potvrdíte, oboznámenie sa s Podmienkami k ochrane súkromia.