Kontaktné centrum v Bratislave v OC Central je otvorené sedem dní v týždni v čase od 10:00 do 20:00. Na komunikáciu s BVS je možné využiť aj Zákaznícky portál BVS, ktorý používa už viac ako 65-tisíc zákazníkov, prípadne call centrum. Informuje o tom hovorca Bratislavskej vodárenskej spoločnosti (BVS) Peter Podstupka.

„Našim cieľom je sústrediť sa na elektronické služby pre zákazníkov, ktoré nie sú obmedzené časovo ani regionálne, čo sa nám aj darí. Prejavilo sa to v poklese návštevnosti kontaktného centra v Malackách," vysvetlil generálny riaditeľ BVS Ivan Peschl.

Ako dodal, optimalizácia siete kontaktných centier pomôže sústrediť všetky disponibilné zdroje BVS do priorít spoločnosti, ktorými sú investície nevyhnutné do opravy infraštruktúry. Kontaktné centrum v Malackách patrilo k dlhodobo najmenej vyťaženým kontaktným centrám, z pohľadu návštevnosti aj z pohľadu doručených záznamov.

(sita)