Džuppa na platforme LinkedIn nepriamo napísal, že Kovačičov projekt ukradol dizajn spoločnosti Transparex.
„Kradni ako umelec. (…) Spomenul som si na to, keď som videl nový brand Michala Kovačiča s jeho projektom 360°. Identitu pomáhal vytvoriť Matej Špánik. Za mňa, je to veľmi nešťastný štart sólo kariéry známeho moderátora. Michal Kovačič a Matej Špánik, ospravedlňovať sa netreba, stačí ak si vytvoríte vlastnú identitu, transparex.sk je len jeden,“ skonštatoval Džuppa na sociálnej sieti.
Dodal, že ho teší, že dizajn Transparex je taký inšpiratívny. Do svojho príspevku zároveň zahrnul aj fotografie, ktoré majú podčiarkovať jeho tvrdenia.
V komentároch k príspevku sa však objavili aj skeptické reakcie niektorých používateľov siete, ktorí poukazovali na to, že modrá bodka za bielym písmom mohla poľahky vzniknúť nezávisle od existujúceho dizajnu spoločnosti Transparex.
Dodajme, že Transparex sa zaoberá zbieraním a analýzou dát vo verejnom obstarávaní.
(mas)