Kovačičov projekt 360° čelí obvineniu, že ukradol dizajn spoločnosti Transparex

Michal Kovačič sa pri tvorbe projektu 360° až priveľmi inšpiroval vizuálom firmy Transparex, tvrdí Matúš Džuppa, analytik a zakladateľ spomenutej spoločnosti, ktorá analyzuje dáta a zaoberá sa verejným obstarávaním.

9fe694b6-c7e6-47bd-98e2-af30d6800730 Barbora Šišoláková, Michal Kovačič a Adel Ghannam. Foto: Donio.sk

Džuppa na platforme LinkedIn nepriamo napísal, že Kovačičov projekt ukradol dizajn spoločnosti Transparex.

„Kradni ako umelec. (…) Spomenul som si na to, keď som videl nový brand Michala Kovačiča s jeho projektom 360°. Identitu pomáhal vytvoriť Matej Špánik. Za mňa, je to veľmi nešťastný štart sólo kariéry známeho moderátora. Michal Kovačič a Matej Špánik, ospravedlňovať sa netreba, stačí ak si vytvoríte vlastnú identitu, transparex.sk je len jeden,“ skonštatoval Džuppa na sociálnej sieti.

Dodal, že ho teší, že dizajn Transparex je taký inšpiratívny. Do svojho príspevku zároveň zahrnul aj fotografie, ktoré majú podčiarkovať jeho tvrdenia.

V komentároch k príspevku sa však objavili aj skeptické reakcie niektorých používateľov siete, ktorí poukazovali na to, že modrá bodka za bielym písmom mohla poľahky vzniknúť nezávisle od existujúceho dizajnu spoločnosti Transparex.

Dodajme, že Transparex sa zaoberá zbieraním a analýzou dát vo verejnom obstarávaní.

(mas)


Všímavá Rožňavčanka vyhotovila fotografiu kúpajúcich sa deti v miestnom potoku Drázus. Podľa správcu toku, Slovenského vodohospodárskeho podniku (SVP), ktorý zverejnil a okomentoval záber na sociálnej sieti, takéto nezodpovedné správanie sa ľudí s nízkym environmentálnym povedomím nie je výnimočné v danej lokalite, deje sa aj inde na Slovensku.

prečítať viac