Výpadok predaja lístkov, železnice odporúčajú SMS alebo nákup vo vlaku
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) eviduje výpadok v predaji cestovných lístkov. Lístky momentálne nie je možné kúpiť cez mobilnú aplikáciu, e-shop ani na niektorých pokladniach s komplexným vybavením.
Dôvodom je výpadok serverov u externého IT dodávateľa, pričom na odstránení problému intenzívne pracujú.
ZSSK odporúča cestujúcim využiť SMS lístok – na čísle 2255 pre osobné vlaky a 2233 pre spoje vo Vysokých Tatrách.
Lístky je možné zakúpiť aj priamo vo vlaku, no so servisným poplatkom. ZSSK však uvádza, že cestujúci si môžu o vrátenie tohto poplatku požiadať prostredníctvom reklamácie.
Počas výpadku zároveň nebudú uplatňovať žiadne sankcie za nepredloženie lístka. Na problém v utorok upozornil hovorca spoločnosti Dominik Drevický.
(tasr, red)