Bud Light po kontroverzii s transsexuálom Dylanom Mulvaneym spojil sily s komikom Shaneom Gillisom

Dramatický pokles predaja piva Bud Light sa začal vlani na jar po kontroverznej reklame s transsexuálnym influencerom. Nasledoval mohutný bojkot zo strany konzervatívnych Američanov.

Sociálne siete dokonca obleteli prípady, keď nespokojní spotrebitelia ničili plechovky piva buldozérom alebo do nich strieľali samopalom.

Jeden z influencerov takisto prišiel na trh s takzvaným konzervatívnym krajne pravicovým pivom, ktoré nebude zákazníkom nasilu vnucovať progresívnu ideológiu.

Vtedajšia šéfka marketingu materskej spoločnosti Anheuser-Busch, Alissa Heinerscheidová, hovorila o potrebe značky vyvinúť sa smerom k inkluzivite, no neskôr na svojom poste skončila.

Americký výrobca piva sa dnes zrejme snaží napraviť si renomé a na sociálnej sieti vyjadril nadšenie zo spolupráce s Gillisom v rámci jeho turné v roku 2024.

Partnerstvo s Gillisom je podľa pozorovateľov zaujímavá zmena stratégie, keďže komika prepustili z komediálnej televíznej šou Saturday Night Live (SNL) pre vtipy, ktoré kritici označili za "homofóbne" a "rasistické".

Gillis predtým tiež diskutoval o kauze s Mulvaneym v podcaste Joea Rogana, kde vyhlásil, že sa stalo ťažké verejne si objednať Bud Light bez posmechu. “Je ťažké to prekonať z marketingového hľadiska. Je ťažké presvedčiť ľudí, aby si verejne objednali Bud Light. Budú si z vás robiť srandu," povedal.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Bud Light (@budlight)

(fox news)