Príčinou pretrvávajúceho hladu vo svete nie je nedostatok jedla, ale jeho zlá distribúcia. Poukazuje na to UNICEF Slovensko v novom reklamnom spote pre zbierku Modrý Gombík. Tohtoročný, už 18. ročník zbierky, sa konal v uliciach a na školách po celom Slovensku od 13. do 19. mája.
Zobraziť viacNa celom svete sa každoročne vyrobí o 1,5 krát viac jedla ako skonzumujeme. Napriek tomu milióny detí v krízových oblastiach naďalej trpia podvýživou a hladom. Agentúra EFFE a režisérske duo Wolfberg a Max Turek spojili sily a vznikol tak televízny a online spot, poukazujúci na kritickú potrebu lepšej distribúcie jedla.
Všetci pracovali bez nároku na honorár. „Pracovať s dvoma veľkými menami na jednom projekte je skvelé a tu boli hneď tri – Unicef, Wolfberg aj Max Turek. Vďaka patrí aj produkcii Bistro Films Praha a každému, kto prispel. Verím, že sme natočili dobrý spot pre dobrú vec,“ povedal kreatívny riaditeľ agentúry EFFE Martin Motáček.
Prispieť sa dá aj z pohodlia domova prostredníctvom zaslania SMS správy s textom “modry gombik” na číslo 844 v hodnote tri eurá do 14. júla 2024, alebo kedykoľvek počas roka cez webovú stránku UNICEF Slovensko. Výnos zo zbierky bude venovaný na pomoc deťom a rodinám v najchudobnejších a konfliktom zasiahnutých regiónoch sveta.
(sita)
Zobraziť menej