Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (MIRRI) priznalo, že dodávateľská agentúra v jednom zo štyroch spotov použila záber z fotobanky, ktorý mohol vzniknúť mimo Slovenska, spot preto z kampane stiahli.
„Richard Raši podpísal zmluvu na gigantickú marketingovú kampaň za štyri milióny eur, kde nezmyselnými sloganmi propaguje Slovensko a eurofondy. No zrejme u Rašiho viac myslia na kšefty, ako na profesionálnu prácu. Na propagáciu rozvoja slovenských regiónov si Richard Raši vybral zábery z Ruska, čo je mimoriadny trapas. Pre ministra Rašiho je to obrovská hanba aj pred partnermi z Európskej únie, keď za európske peniaze prezentujeme zábery z Ruska,“ uviedla Remišová.
K záberom sa už vyjadrilo aj ministerstvo investícií. „O každej dobrej kampani sa hovorí a ani táto nie je výnimkou. V jednom zo štyroch spotov dodávateľská agentúra použila záber z fotobanky, ktorý mohol vzniknúť mimo Slovenska, čím porušila zadanie. Preto sme tento spot z kampane stiahli a agentúra ho musí prepracovať. Zároveň ďakujeme bývalému zamestnancovi, že nás na záber nepochádzajúci zo Slovenska upozornil,“ vyjadril sa odbor komunikácie MIRRI.
Remišová tiež kritizovala, že zo sumy 2,7 milióna eur určenej na televíznu kampaň Slovensko je skvelé miesto pre život išlo 2,6 milióna eur súkromným televíziám a „len 128-tisíc eur štátnej televízii, ktorú musia platiť občania zo svojich daní“.
(tasr)