Od sexuálneho života až po politické názory. Nedávno zverejnený prieskum medzi známymi automobilkami ukázal, že drvivá väčšina z nich zbiera kvantá súkromných informácií o šoféroch, ktoré môže lustrovať, zdieľať či dokonca predávať tretím stranám.
Nezisková organizácia Mozilla Foundation, ktorá sa zameriava na internet a jeho bezpečné používanie, nedávno publikovala štúdiu, ktorá v mediálnych kruhoch vyvolala pomerne veľký rozruch. Tím autorov v nej skúmal, ako 25 rôznych automobilových značiek získava a nakladá s informáciami o svojich zákazníkoch – majiteľoch vozidiel. Išlo pritom o najznámejšie mená, ako Audi, BMW, Volkswagen, Ford, Honda alebo Kia.
Získajte limitovaný bezplatný prístup k článkom vďaka vytvoreniu bezplatného účtu alebo sa prihláste a pokračujte v čítaní.
alebo
Neobmedzený prístup v rámci celého Štandardu. Možnosti predplatného
Pokračovaním súhlasíte s aktualizovanými Podmienkami k ochrane súkromia a Všeobecnými obchodnými podmienkami