Elektrifikácia traťového úseku medzi Haniskou a Moldavou nad Bodvou by mala byť dokončená už tento rok

Štúdia realizovateľnosti predpokladá na tomto ťahu zvýšenie najvyššej traťovej rýchlosti na 120 kilometrov za hodinu.

Košický dopravný podnik chce prilákať nových vodičov. Ponúka im finančné benefity

Mohlo by Vás zaujímať Košický dopravný podnik chce prilákať nových vodičov. Ponúka im finančné benefity

Podľa Ministerstva dopravy SR by v úsekoch Lovinobaňa – Kriváň a Pstruša – Zvolen malo ísť o rýchlosť 100 kilometrov za hodinu, pričom v smerovo a sklonovo náročných úsekoch sa počíta s trvalým obmedzením rýchlosti na 75 až 100 kilometrov za hodinu. 

Aj chudobný má svoju dôstojnosť. Niekedy stačí, keď si s ním vytvoríme rovnocenný vzťah

Mohlo by Vás zaujímať Aj chudobný má svoju dôstojnosť. Niekedy stačí, keď si s ním vytvoríme rovnocenný vzťah

„Chceme pracovať aj na modernizácii iných úsekov. Cieľom je odstrániť obmedzenia traťovej rýchlosti na jednotlivých úsekoch. Na to však potrebujeme spracovať štúdie realizovateľnosti pre jednotlivé časti úsekov tratí,” informovalo na sociálnej sieti v odpovedi na jednu z otázok ministerstvo dopravy.

…a atmosféra bola iná

Mohlo by Vás zaujímať …a atmosféra bola iná

Trať Zvolen – Košice je dlhá 230 kilometrov, vedie cez Lučenec, Jesenské, Tornaľu, Rožňavu a Moldavu nad Bodvou. Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) plánujú v tomto roku ukončiť elektrifikáciu traťového úseku Haniska pri Košiciach – Moldava nad Bodvou.

(sita)